Selailin aikaisempia päivityksiä. Käsittämätöntä mutta olen unohtanut mainita muun muassa että mulla oli synttärit tokalla viikolla täällä (lahjojen jälkitoimitusta ei katsota pahalla mutta postia ei kannata käyttää, Kroatian posti on yhtä luotettava kuin netti). Ei ne synttärit ollu se juttu. Vaan se, että mulle järjestettiin yllätyssynttärit muiden vaihtareiden toimesta.

Tapasin myös muita suomalaisia. Pari tyttöä on itseasiassa myös Helsingin oikiksesta. E:n kanssa lukujärjestys on lähes sama, ovia välissä vain muutama ja muutenkin kemiat kohtaa.

Kroatia asettaa joskus haasteita ja esteitä, tähän mennessä hajonnu:

  • housut (voi myös olla että lihoin ne rikki)
  • laukku (tosin se oli SAS:n vika)
  • kamera (ei mitään käsitystä milloin ja miten) (ja ei, se ei ole ollut ottamassa osaa villeihin erasmus-kabbanaaleihin)
  • kengät (samalla varpaat – kadut on niin muhkuraisia että kompuroin koko ajan)

Jos saa toivoa ni pliis ei enää mitään. Mun vakuutusyhtiö ei kohta enää maksa ja mun varpaat ei oikeesti kestä tätä.